-sannaandersson-

Alla inlägg under april 2011

...

Av sanna andersson - 30 april 2011 11:07

                      chacha!


glömde säga att vi va på bio i gåt oxå vi sår - hur många lingon finns det i världen- as bra va den !


vet inte riktigt vad jag ska göra idag men ikväll ska jag iaf till stallet :) btw så kommer jag nog inte blogga så mkt nästa vecka för att pappa tar m sej sin daton ( alltså denhär) . min bror har en data men jag få typ alldrig sitta vid den , men jag ska försöka övertala han att jag ska få sitta vid den. :)



dagens hiss:- shabrack, dom är bra och finns i typ alla färger och stilar.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         dagens diss:- vojlock, dom är jätte fula.                                                                                                                                                                                                                                                                                                            byebye-sanna                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
















Av sanna andersson - 29 april 2011 21:00

                                   chacha!


nu har jag komme hem från birsta m emma och jag köpte kanska mke grejer:



En tröja.

Lösnaglar.

Godis.

En grej till mammi

Ny plattång

Bikiniöverdel.

Bh

strumpor 



de va typ allt xD. Nu ska jag kolla klart på talang :)


                          byebye-sanna



     du fattar verkeligen inte hur mke jag sakar dej.



...

Av sanna andersson - 29 april 2011 10:38

                  chacha!



ska snart äta lunch och sen ska jag till stan så jag bloggar när jag kmr hem.



vi har inte kännt varan så länge men du är min bästa vän, du finns där för mej och jag finns för dej, tsm klarar vi allt, älskar dej victoria gissberg!


www.iwillalwaysloveyou.bloggplatsen.se    -bästa<3

Av sanna andersson - 28 april 2011 15:04

                Chacha!




orka vänta m hiss/diss tills i morgon så jag börja m de nu :) hih                                                                                                                          dagens hiss:blåa sigbyglar-as snygga!                                                                                                                    dagens diss:islandsstigbyglar-as                                                                       fula!                      
































Av sanna andersson - 28 april 2011 10:02

             chacha!


Typ nyss vaknat och nu kollar jag på tv, vet inte vad jag ska gö idag men ska väll ringa nån kompis antar jag, -bloggar ikväll-  

hade tänkt att börja m hiss/diss i morgon :)



   min kanin -sixten- <3





          byebye-sanna

Av sanna andersson - 27 april 2011 23:02

nu ska jag sova,  


   nattiiii,



byebye-sanna  

Av sanna andersson - 27 april 2011 22:04

Välkommen till min nya blogg! jag kommer att skriva  om min vardag och mitt liv men också mycket om hästar!

  Jag rider en gång i veckan och är skötare på en häst. 

mina intressen är : kompisar , djur , hästar mm

 Jag har en egen kanin som heter sixten och som snart är 2 år.

På fritiden är jag mycket m kompisasr men oxå myckert i stallet.




kommer skriva när jag har tid och lust men ska försöka skriva varje dag,

  min sköt-häst heidrik  (henke) som jag rider varje helg :)



                           byebye-sanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards